Identyfikacja wizualna – stwórz tożsamość swojej marki z firmą sinGRAPH
Budowanie tożsamości marki to złożony proces, na który składa się wiele narzędzi i zachowań, wykorzystywanych przez firmy w celu uzyskania spójnej i rozpoznawalnej identyfikacji rynkowej, pozwalającej wyróżnić się na tle konkurencji. Składają się na nią takie elementy jak nazwa, logo, slogan reklamowy, typografia, kolorystyka, a nawet adres strony internetowej. Kolory, symbole, grafika i czcionki mają ogromne znaczenie w przypadku zarządzania tożsamością marki, ponieważ pomagają budzić skojarzenia z daną firmą.
W ramach brandingu kreujemy wizerunek marki, tworząc spójny system wizualny, łączący walory estetyczne z użytecznością. Tworzone przez nas projekty graficzne pozwalają uczynić daną markę rozpoznawalną, a bogata oferta sprawia, że każdy Klient będzie mógł dopasować koncepcje do swoich oczekiwań i możliwości. Dzięki poszczególnym elementom składającym się na spójną identyfikację wizualną każda marka może się wypromować i na stałe zakorzenić w świadomości odbiorców.
Jak wykorzystywać identyfikację wizualną?
Pomagamy naszym Klientom stworzyć czytelny przekaz marketingowy, który przekłada się na systematyczne kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. W naszej ofercie mieszczą się kompleksowe działania związane z identyfikacją marki oraz poligrafią i drukiem. Dlatego wszystkie projekty wizualne zamieszczane są również na materiałach promocyjnych. Projektujemy i drukujemy m.in.:
-
ulotki
-
wizytówki
-
gazetki
-
katalogi
-
plakaty
-
teczki ofertowe
Zindywidualizowane projekty graficzne dotyczą także papieru firmowego oraz stron internetowych, projektów reklam prasowych, mailingów i newsletterów. Wszystko tożsame z nazwą, logo i kolorystyką firmy. Dzięki takim działaniom powstaje przekaz, który trwale kojarzy się z daną marką i pozwala na długotrwałą autopromocję.
Projekty firmy sinGRAPH zawsze są nieszablonowe, a nasze realizacje – najwyższej jakości. Każdy poszczególny element identyfikacji dopasowany jest do oferty danej firmy. Pomagamy czytelnie zidentyfikować markę i wyróżnić ją spośród podobnych ofert.