Copywriting – wartościowe treści od sinGRAPH
Content marketing, czyli marketing treści, to jedna z najbardziej sprawdzonych strategii reklamowych, opierająca się na tworzeniu i publikowaniu wartościowych, atrakcyjnych tekstów. W jakim celu? Przede wszystkim chodzi o pozyskanie jak największej ilości stałych Czytelników, aby następnie nakłonić ich do podjęcia pewnych działań, czyli najczęściej do skorzystania z usług danej firmy.
Treści pochodzące od profesjonalistów różnią się od tych, które często publikujemy na stronach i w kanałach social media. Przede wszystkim pomagają trafić do grupy docelowej, która istotnie jest zainteresowana naszą ofertą. Dodatkowo zaawansowane teksty marketingowe zwiększają ilość wyświetleń strony internetowej. Wszystko dzięki dobieraniu odpowiednich słów kluczowych, spełniających kryteria Google.
Tym, co jeszcze odróżnia marketing treści od standardowych sposobów promowania marki, jest fakt, że nasz przekaz nie pozostaje jednostronny. Teksty od copywritera pozwalają budować długotrwałe relacje z Czytelnikami, jednocześnie budząc w nich pozytywne skojarzenia. Angażują odbiorców i wywołują pewne reakcje, które często przekładają się na realne korzyści dla przedsiębiorcy korzystającego z jego usług.
Jak działamy? Dajemy słowo!
W ramach marketingu internetowego, nasi specjaliści z firmy sinGRAPH tworzą atrakcyjne treści przeznaczone do publikacji. Specjalizujemy się przede wszystkim w tworzeniu tekstów na stronę internetową i blog firmowy oraz w pisaniu tekstów SEO. Oferujemy wysokiej jakości artykuły branżowe o tematyce wskazanej przez naszych Klientów. Do każdego tekstu podchodzimy indywidualnie, starając się zapewnić im unikatowość. Przygotowujemy także nieszablonowe treści ofert handlowych zamieszczanych w sklepach internetowych, na ulotkach, w katalogach i wielu innych. Zapewniamy kreatywne i unikalne prace zawsze ściśle dopasowane do odbiorców.
Oprócz tworzenia treści proponujemy również korektę tekstów zewnętrznych, w tym także prac dyplomowych. Gwarantujemy rzetelność i terminowość.