Blog

Telefony komórkowe już dawno przestały być urządzeniem służącym wyłącznie do komunikacji. Naszpikowane dodatkowymi funkcjami pomagają nam niemal w każdej dziedzinie życia, w tym również w robieniu zakupów. Coraz więcej właścicieli sklepów internetowych rejestruje znaczący wzrost odwiedzin na stronie przy użyciu smartfonów. Co to oznacza? To, że ludzie działający w branży e-commerce mogą sporo stracić, jeśli nie przystosują swojej strony www do potrzeb i oczekiwań swoich Klientów.



Telefony komórkowe już dawno przestały być urządzeniem służącym wyłącznie do komunikacji. Naszpikowane dodatkowymi funkcjami pomagają nam niemal w każdej dziedzinie życia, w tym również w robieniu zakupów. Coraz więcej właścicieli sklepów internetowych rejestruje znaczący wzrost odwiedzin na stronie przy użyciu smartfonów. Co to oznacza? To, że ludzie działający w branży e-commerce mogą sporo stracić, jeśli nie przystosują swojej strony www do potrzeb i oczekiwań swoich Klientów.

 

Dlaczego responsywność sklepu internetowego jest tak ważna dla użytkowników? Przede wszystkim tego typu strona jest dużo bardziej funkcjonalna. Jej zawartość dopasowuje się do każdego urządzenia, na którym aktualnie jest wyświetlana. Całość jest wygodna i czytelna dla użytkownika, ponieważ może on poruszać się po stronie bez uciążliwego przesuwania tekstu w rożnych kierunkach i notorycznego powiększania małej czcionki. Dzięki takiemu rozwiązaniu, przeglądanie strony na smartfonie lub tablecie jest równie komfortowe, co wyświetlanie jej na dużym ekranie laptopa.

 

Wybór RWD, czyli Responsive Web Design to najlepsze rozwiązanie dla internetowych sprzedawców, ponieważ zwalnia ich z prowadzenia dwóch osobnych stron – zwykłej i mobilnej. Responsywny sklep internetowy automatycznie dopasowuje swój wygląd do rozdzielczości ekranu urządzenia, z którego aktualnie korzystamy. Taka koncepcja pozwala zaoszczędzić przedsiębiorcom dużo czasu i przede wszystkim – pieniędzy.

 

Tytułowy m-commerce to obszar naturalnie wydzielony z e-commerce, w którym najistotniejszą rolę odgrywają właśnie urządzenia mobilne. Osoby, które funkcjonują w tej branży powinny zdawać sobie sprawę, że umożliwiając użytkownikom automatyczne dopasowanie wersji sklepu internetowego z komputerowej do mobilnej, pozwala im robić zakupy w każdym miejscu i czasie. Jeśli strona jest prosta w użyciu i można szybko dodać wybrane rzeczy do koszyka, a następnie uiścić zapłatę, to zakupy zajmują maksymalnie kilkanaście minut. Można to zrobić w autobusie, kolejce na poczcie lub w przerwie na kawę. Responsywna strona sprawia, że nie ma w tej kwestii żadnych ograniczeń.

 

W obecnych czasach każdemu zależy na jak największej oszczędności czasu. Jesteśmy ciągle zabiegani i zmuszeni do realizowania tylko najpilniejszych potrzeb. Poprzez m-commerce właściciele sklepów internetowych wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów i pozwalają im lepiej zagospodarować własny czas, jednocześnie nie pozbawiając ich przy tym przyjemności z robienia zakupów. Z tą różnicą, że zamiast wielogodzinnej wycieczki po centrum handlowym, mogą dostać wszystko, czego potrzebują, nie wychodząc z domu.

 

Właściciele sklepów internetowych, którzy nie przystosowują swojej strony do wersji mobilnej, automatycznie przekreślają swoje szanse na zdobycie wielu Klientów, którzy cenią sobie takie rozwiązania. Tym samym skazują się na przeciętne efekty sprzedaży i zostają daleko w tyle za konkurencją. Responsywność sklepu internetowego jest kluczem do podniesienia ogólnych wyników i zdobycia nowych Klientów.

 

W firmie sinGRAPH wiemy, jak ważne jest dostosowanie sklepów internetowych do potrzeb i oczekiwań użytkowników, dlatego tworzymy strony, które spełniają wszelkie wymagania Klientów. Dzięki responsywności Twój sklep internetowy będzie funkcjonalny niezależnie od urządzenia, na którym zostanie wyświetlony i tym samym przyciągnie kolejnych kupujących.

ADRES I GODZINY OTWARCIA

sinGRAPH
ul. KRAKOWSKA 7 (pracujemy zdalnie)
41-400 MYSŁOWICE
Poniedziałek - Piątek
od 8:00 do 16:00

   +48 600 901 018
   +48 696 293 877
   info@singraph.pl


NIP: 222-015-22-04 • Regon: 271026966
85 1050 1214 1000 0090 7181 9594 • ING Bank Śląski

Napisz do nas