Blog

Budowanie wizerunku marki to proces, na który składa się wiele poszczególnych elementów. Jednym ze sposobów dotarcia do szerokiej grupy odbiorców są różnego rodzaju kreacje graficzne, które w oczywisty sposób budzą skojarzenia z daną firmą. Oprawa graficzna strony internetowej, materiałów promocyjnych i pozostałych elementów dotyczących wizerunku Twojej firmy, świadczy o jakości wykonywanych przez Ciebie usług i na stałe zapisuje się w świadomości odbiorców. Dlatego też celem kreacji graficznej jest zapewnienie danej marce rozpoznawalności, więc jeśli chcemy zrobić dobre wrażenie na klientach, powinniśmy na poważnie podejść do tematu i postawić na projekty, które będą prawdziwą wizytówką firmy.



Projekty graficzne dotyczą logo Twojej firmy, strony internetowej, a także materiałów promocyjnych, uniformów, wystroju wnętrza firmy i tym podobnych. Kreacje powinny być zatem spójne, ponieważ różnice w kolorach i stylu mogą wprowadzić niepotrzebny chaos. Ważne jest, aby projekt identyfikacji wizualnej był też dopasowany do tego czym zajmuje się Twoja firma. Łatwiej skojarzyć daną markę z konkretnym gadżetem, kolorem i logo, jeśli wszystkie elementy łączą się ze sobą nawzajem i z branżą, w której firma funkcjonuje. Ponadto przekaz powinien jasno trafiać do naszej grupy docelowej.

 

Aby identyfikacja wizualna była w pełni czytelna, warto zadbać o estetyczny, a zarazem funkcjonalny design. Nadużycie jaskrawych kolorów, prowincjonalna strona www i logo w żaden sposób nie powiązane z branżą, nazwą firmy, ani nawet nazwiskiem jej właściciela to przepis na katastrofę. Wszystko to składa się bowiem na niefunkcjonalny i nieatrakcyjny projekt wizualny, który prędzej zrazi niż zachęci do siebie odbiorców. Kluczem do sukcesu jest kreatywność. Nic tak nie zachęci odbiorców do reakcji jak ciekawe, innowacyjne projekty.

 

Czym sugerować się przy wyborze odpowiednich kreacji graficznych? Przede wszystkim pamiętajmy, że budujemy tożsamość marki. Nie chodzi o pojedyncze wizytówki i ulotki. Wszystko składa się na konkretny przekaz, który ma na dobre utrwalić się w świadomości odbiorców. Powinniśmy wybierać kreacje graficzne, które nie będą atrakcyjne tylko przez jeden sezon. Znając swoich klientów, musimy dać im coś, co będzie ciekawe przez lata. Ważne jest również wyróżnianie się na tle konkurencyjnych firm. Nieważne, że reprezentujecie tę samą branżę – motywów, które można z nią utożsamić jest mnóstwo. Nie warto powielać schematów! To indywidualizm pomoże Ci się wyróżnić.

 

Wiesz już czym sugerować się przy wyborze kreacji graficznych. Teraz pozostaje zastanowić się, co z tym dalej zrobić. Rozdawanie wizytówek i firmowych gadżetów to nie jedyna metoda promocji. Identyfikację wizualną można, a nawet trzeba wykorzystywać online, ale nie oznacza to, że druk stracił na aktualności.

 

Poligrafia i druk

 

Ulotki reklamowe, katalogi, gazetki, foldery i teczki ofertowe, papier firmowy, wizytówki – to materiały, które wciąż cieszą się dużą popularnością. Dużo łatwiej jest skupić czyjąś uwagę, wykorzystując do tego fizyczne wytwory. W ten sposób można nie tylko dotrzeć do klientów, ale także do pracowników. W gazetkach można zawrzeć ciekawe artykuły, wiadomości dotyczące zmian w firmie, konkursy dla pracowników i wiele innych. Wspomniane materiały są zatem świetnym narzędziem marketingowym zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią.

 

Strona internetowa i sklep internetowy

 

Internet to bogate i popularne narzędzie reklamowe, które pozwala dotrzeć do wielu potencjalnych klientów w bardzo krótkim czasie. Obecnie niemal każdy przedsiębiorca decyduje się na własną witrynę, ponieważ to właśnie wyszukiwarki internetowe stanowią współcześnie pierwsze źródło, po jakie sięgają osoby pragnące zasięgnąć informacji. Powiedzenie „jeśli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz” jest niestety prawdziwe. Dobrze zaprojektowana strona www, nowoczesny sklep internetowy i atrakcyjnie przedstawiona oferta to gwarancja sukcesu.

 

Foto/Video

 

Profesjonalne zdjęcia i filmy z ważnych wydarzeń branżowych, w których Twoja firma bierze udział, pozwolą utrwalić jej wizerunek i zapisać się w pamięci odbiorców. Warto rozpowszechniać wybrane przez Ciebie kolory, logo i gadżety identyfikujące markę, poprzez spoty reklamowe i unikatowe zdjęcia publikowane w sieci. Dzięki temu dotrzesz nawet do  osób, które nie brały udziału we wspomnianych imprezach. Tym samym zapewnisz sobie i swojej firmie większą rozpoznawalność.

 

Zaprojektowana dla Ciebie kreacja graficzna ma być spójna, atrakcyjna pod względem wizualnym i użyteczna. Decydując się na współpracę z nami, otrzymujesz gwarancję, że właśnie taka będzie. SinGRAPH od niemal dwudziestu lat zajmuje się identyfikacją wizualną i drukiem. Nasze projekty są nieszablonowe i dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Dzięki temu masz pewność, że Twoja strona internetowa, katalogi, wizytówki i tym podobne, będą unikatowe. Zaufaj nam, powiedz czego oczekujesz, a my zajmiemy się resztą.

ADRES I GODZINY OTWARCIA

sinGRAPH
ul. KRAKOWSKA 7 (pracujemy zdalnie)
41-400 MYSŁOWICE
Poniedziałek - Piątek
od 8:00 do 16:00

   +48 600 901 018
   +48 696 293 877
   info@singraph.pl


NIP: 222-015-22-04 • Regon: 271026966
85 1050 1214 1000 0090 7181 9594 • ING Bank Śląski

Napisz do nas